vrijdag 5 augustus 2011

Zo goed als nieuwe inboedel

Zo goed als nieuwe inboedel Inboedel te koop!Alles staat momenteel in een opslagplaats (voorzien van airco en verwarming bij Shurgard, Brugge). Vorig jaar ben ik naar London verhuisd en heb al mijn meubilair gehouden in geval van nood. Het ziet er naar uit dat ik niet meer in Belgiƫ kom wonen dus doe ik alles weg.Slaapkamer (bed 180 op 220 en lattebodem en matras + heel ruime kleerkast met 2 nachtkastjes) : 400 euroZwarte zetel : 300 euroEettafel met 4 stoelen : 250 euroDressoir : 150 eurobarkast : 150 euroAlles samen : 1000 euroPrijzen vallen eventueel te bespreken als je voorstel aanvaardbaar klinkt.Ik woon in London maar ben in Belgiƫ tot en met 12 augustus, ook van 24 augustus tot en met 30 augustus ben ik in het land. Aangezien alles in een opslagplaats staat, zijn ook alle meubelen gedemonteerd. Ik beloof je, alles ziet er uit zoals op de foto's...De meubels zijn iets minder dan een jaar in gebruik geweest.
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten